Валута
BGN
  • EUR
  • BGN
Език

Често задавани въпроси

 


1. Как мога да поръчам продукти от www.vinoshop.bg?

За да поръчате продукти от www.vinoshop.bg,  Вие трябва:

  • да изберете конкретните продукти, които желаете, като натиснете бутон „Добави в количката”. Така продуктите се добавят във Вашата „Количка”.

  • когато приключите с добавянето на продукти, Вие трябва да натиснете бутон „Количка” (горе в дясно на страницата), което Ви отвежда във Вашата количка.

  • във Вашата количка можете да определите желаното количество, място за доставка и начин на плащане. Освен това тук е мястото, където можете да премахнете вече избран продукт или да добавите нов продукт.

  • въвеждате и потвърждавате необходимата задължителна информация (име, фамилия, телефон, адрес и e-mail). За нови потребители е необходима регистрация с e-mail адрес. За съществуващи потребители е необходимо да влезнете в профила си.

  • Ако сте избрали начин на плащане „Кредитна/ дебитна карта”, Вие ще бъдете препратен към защитена страница на банката партньор, в която да въведете данните от банковата карта, с която ще бъде извършено плащането. При заплащане с карта:

    • Oтваря се платежна страница на обслужващата ни банка , където въвеждате данните на вашата карта

    • Ако сте регистрирани в схемите за автентикация Verified by VISA или MasterCard SecureCode се отваря автентикационна страница на вашата банка Издател, където въвеждате паролата си за автентикация.

    • При успешна транзакция, на екран се визуализира транзакционна бележка, която разпечатвате или запазвате.

  • При заплащане в брой: Вие избирате опция "В брой" и заплащате дължимата сума на нашия куриер - партньор. Плащане в брой е възможно само за поръчки с доставка на територията на България.                   

  • Когато сте избрали и потвърдили информацията за доставка и плащане, натискате бутон „ФИНАЛИЗИРАЙ ПОРЪЧКАТА” и тогава Вие успешно сте поръчали желаните продукти.


2. Как мога да проследя изпълнението на моята поръчка?

    Когато успешно поръчате продукти на www.vinoshop.bg, ние Ви изпращаме потвърждение за приемане на Вашата поръчка на предоставения от Вас e-mail. След това ние приготвяме Вашата поръчка и я предоставяме на нашия партньор – куриер, който да ви я достави. Вие получавате имейл за деня на доставка на Вашата пратка. За точния ден и час на доставка ще получите съобщение или обаждане на посочения от Вас телефон за връзка от нашия куриер.


3. В каква валута мога да заплатя моята поръчка?

VINOSHOP.bg приема плащане само и единствено в български левове (BGN).


4. Как мога да платя желаната от мен поръчка?

VINOSHOP.bg предлага три начина на плащане:

    1) С банкова кредитна или дебитна карта ( VISA, VISA Electron, V-Pay, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro)

    2) С наложен платеж, т.е. плащане в брой в момента на доставка на поръчката на куриер.

    3) По банков път - директен депозит по сметката на „Кирилчеви Уайнс“ ЕООД в Райфайзен банк.


5. Условия на доставка

Заявената за покупка стока се доставя на посочения от клиента адрес за доставка от нашата партньорска куриерска фирма.

За поръчки до 69,99 лева - цена на доставка за София и на територията на цялата страна 5.99 лв.

За поръчки над 70,00 лева - доставка за София и на територията на цялата страна - безплатна.

* Всички доставки са на територията на България

Всички разходи за доставка се заплащат допълнително в момента на поръчване, ако сте заплатили по банков път, или в момента на доставката ако сте избрали наложен платеж.

Поръчките се доставят в следните срокове:

    Най - късно до 2 (два) работни дни – за територията на гр. София и страната, ако са заявени до 11:00 ч.

    Най - късно до 3 (три) работни дни – за територията на гр. София и страната, ако са заявени след 11:00 ч.

VINOSHOP.bg не гарантира наличността на поръчаните артикули в момента на поръчката освен в случаите, когато изрично е опоменато. При невъзможност за изпълнение на задълженията си поради причина, че не разполага със заявената за закупуване стока в наличност и невъзможността за доставка от страна на доставчиците си, www.vinoshop.bg в рамките на 24 (двадесет и четири) часа след получаване на заявката за покупка, уведомява клиента за изчерпването на стоката посредством обаждане по телефон на посочения при регистрацията телефонен номер и/или чрез изпращане на съобщение на посочен от клиента е-mail адрес. VINOSHOP.bg  ще възстанови стойността на поръчания/те артикул/и или ще промени поръчката по желание на клиента.

Стоката се доставя подходящо опакована, съобразно вида й и транспорта за доставка.

Стоката се предава на клиента или на трето лице, което приема и потвърждава получаването на същата от името на клиента като подписва придружаващите стоката документи. В случай, че клиентът не бъде намерен в срока за доставка на посочения от него адрес или не бъде осигурен достъп и условия за предаване на стоката в този срок, VINOSHOP.bg  се освобождава от задължението си да достави заявената за закупуване стока. Клиентът може да потвърди желанието си да получи стоката и след изтичане на срока за доставка, в който не е бил намерен на адреса, като поема всички разходи по повторната доставка. В този случай започва да тече съответно нов срок за доставка от момента на потвърждението по предходното изречение.